29-01-2017 - Diumenge de Glòria per la Vall de Núria
04-02-2017 - Taga i Puig Estela
31-01-2017

Carbassa i Bony del Manyer
Sortim des de el Pla de Campllong, travessem el riu pel pontet i de seguida ens comencem a enfilar pel bosc de Sequers, quan travessem la pista la seguim uns 100 m avall i remuntem el torrent dels Forcats passant pel costat del refugi de Font Berenella. Anem remuntat el Clot de la Font Berenella per la carena de l'esquerra i arribem dalt de la Carbassa. Al bosc i als torrents hi ha un bon paquet de neu, dalt la carena ha ventat però encara aguanta molt bé.
Seguim ara en direcció nord per la carena cap a la Portella del Torer, Calm Colomer fins al Bony del Manyer Sud. La carena està ventada, però hi ha un bon gruix de neu, la neu està bastant compactada i es pot avançar ràpid i sense esforç. Molt bones vistes a banda i banda de carena, Engorgs i Puig Pedrós a la dreta i Vall de la Llosa i sector Tossa Plana a l’esquerra. Al fons a la dreta destaca la piràmide negre del Roc Colom just darrera la Portella de Meranges. Baixem fins al collet que hi ha entre els dos Bonys del Manyer i pujem a peu el Bony del Manyer Nord. Des de el cim ja veiem el Refugi d’Engorgs i entregauradem la pala i els tubs que ens portaran fins al refugi. Sortida del coll per una pala una mica dreta, paquet de neu estable i neu que tot i no ser pols de primera, es deixa remenar prou bé. Als tubs finals abans d’arribar al refugi neu crema que ens fa gaudir de valent.
Sortim del refugi i de seguida ens decantem al marge esquerra del torrent i anem baixant sempre per aquest costat i tant per sobre del torrent com podem, el bosc és prou net i té un bon gruix de neu per poder baixar sense masses problemes fins al Pla de Campllong. Al migdia ha fet una bona calor i del refugi en avall neu primavera i fonent a tota marxa.